maandag 30 november 2020

Lang geleden

 Ik doe mijn best om ook nog af ent toe "gewone" kaartjes te laten zien... 
Met (Her) Alfons van cats on appletrees op velletje papier uit de flow.

Ik maak nu vooral Kerstkaarten, het huis is hier al helemaal in Kerstsfeer en de Kerstkaarten productie loopt op volle toeren.

Gisterenavond nog een knip mararthon gehouden van uiteraard een bende rendieren 😉 
en om het compleet te maken een kerstfilm op de achtergond... 
Ik weet het, het is nog maar november maar in deze vreemde tijden moet dat kunnen niet? (er staat ook al een heel assortiment kerstfilms op Netfix)

Ik wens julle een heel fijne maandag.
Groetjes, 
Ilse

12 opmerkingen:

  1. Lief Ilse, ✂️ en 📺 = Goede combinatie. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig leuk dp, helemaal niet gek we kijken al 2 weken kerstfilms heerlijk toch.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! De kerstsfeer begint hier ook langzaamaan te komen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Heerlijk die kerstsfeer in huis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker hè dat kerstsfeertje! We hebben het extra nodig in deze druilerige tijd. Je niet-kerstkaartje is schattig met dat leuke COA hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje en erg leuk met het hondje en het leuke papier! Wat een geduld om zo'n hele bende rendieren uit te knippen, maar met een gezellige film erbij wel te doen dus. Ik wilde eerst wachten met ons boompje tot na de Sint, maar het blijft me maar roepen vanuit buiten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eenvoudig en mooi! Meer moet dat niet zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, en hier alles ook in kerstsfeer hoor, want dat hebben we gewoon nodig in deze saaie donkere rare tijd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superleuk kaartje schattige digi is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah this is very cute. I think we are all getting festive early to help with moral after the bad covid year, Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen