woensdag 2 december 2020

Een kerstkaart zonder rendier vandaag!


Naast de lieve diertjes (van Cats on appletrees) had ik mijn zinnen al langer gezet op deze auto...
eens wat anders dan een rendier en ook weer leuk om uit te knippen. 
Zelden koop ik bijbehorende snijmallen omdat ik liever knip.
Voor de achtergrond gebruik ik de mallen wel graag.

Ik vind het soms moelijk om een perfecte zwarte afrduk te maken van een stempel, ook bij deze auto.
Ik kleur ze daarom extra in om ze mooi egaal zwart te hebben.

De cadeautjes heb ik zelf getekend en ook de tekst is mijn handschrift.
Ik heb niet zo veel echt mooie tekststempels van de feestdagen,
( in het engels zijn ze vaak mooier, maar ik hou er van om nederlandstalige teksten te gebruiken)
Ik ben er niet helemaal tevreden over , ga nog wat oefenen denk ik  😉

Mijn werkweek zit er al weer op (morgen en vrijdag heb ik verlof)
Ik wens jullie nog een fijne avond,
Ilse 

17 opmerkingen:

  1. Hoi Ilse,
    wat een enig kaartje. Die auto is ontzettend leuk en je schrijft heel mooi! Ik houd ook van Nederlandse teksten, maar het ook veel Engelse...fijne dagen! Heerlijk zo'n lang weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net omdat deze kaart met jou geschrift en tekeningen vervolledigd wordt is dit kaartje een prachtige creatie.
    Mooi bedacht! ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij dat je terug bent in Blogland. Ik vond je kaartjes steeds mooi en nu nog.
    Alleen lukt het me niet om rechtstreeks op je blog te geraken. Ik gebruik nog even de omweg.
    Bedankt voor je reactie op mijn Blog.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook zonder rendier een erg lief kerstkaartje, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Mooi dat wit met zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje ik hou hier van, je knip en schrift is heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en geniet van je vrije dagen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een van mijn favorieten. Topkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Ilse!! Mooi ook met die witte achtergrond. En ja ik ben fan van de stempelhulp en dat lukt niet met de houten stempels. Dus ik koop eigenlijk geen houten meer... Maar dat inkleuren is ook een oplossing.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi Ilse, dat witte bomenrijtje en het autootje combineren echt prachtig en je handschrift is prima!

    Ja, dat stempelen is vaak meerdere keren nodig, daarom gebruik ik voor houten stempels de stempelhulp van SU en voor alle andere de Misti, dan lukt het altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje, heel geslaagd vind ik!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dit zwarte autootje op de witte achtergrond. Prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, en leuke eyecatcher !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart, leuke auto.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is erg leuk, je kaart. Door het vele wit valt de auto lekker op. Ik kocht een paar jaar geleden Versafine zwarte inkt. Die dekt heel goed en geeft een mooi resultaat bij grotere zwarte vlakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart met de mooie stempel Ilse.
    Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen