woensdag 25 november 2020

Kleurenkaartenteam


 Na een heel lange blogpauze en het opstarten van deze nieuwe blog doe ik met veel plezier nog eens mee aan de uitdaging van het Kleurenkaartenteam

Sarah deed me er dit weekend nog even aan herinneren en ik ben er meteen mee aan de slag gegaan.
Geen evidente kleurencombinatie maar het is me gelukt, in mijn vertrouwde Cas-stijl natuurlijk.

Ik ga met veel plezier een kijkje nemen bij de andere deelnemers, ik ben heel benieuwd wat ze met deze combi gedaan hebben.

Fijne woensdag
Ilse 

27 opmerkingen:

  1. Prachtige CAS kaart Ilse mooi sterren band.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje ik hou van CAS mooie sterrenrand heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ilse! Ben ik mezelf toch vergeten op te geven in de lijst. 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat je weer aan het knutselen en bloggen bent Ilse. Mooie KKT-kaart, ook je kaartjes hieronder zijn super!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je er weer bij bent, wat een mooi kaartje laat je hier zien 🤩groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig CAS kaartje heb je met deze kleurencombinatie gemaakt Ilse, met een hele mooie sterrenrand erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Ilse. Mooi gedaan in de kleurtjes van deze maand.
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke CAS kaart Ilse!! Mooi geworden.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie CAS kaart, goede start. Ben gelijk volger geworden.
    Leuk dat je terug aan het knutselen bent
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om ook van jou een kaartje bij het KKT te zien Ilse.
    Het is een prachtig kaartje....net als je kaartje hieronder....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die sterrenstrook met de tekst erop, ik vind het weer een erg mooi CAS kaartje!
    Dank je wel voor je leuke comment op mijn blog, Ilse. Leuk dat je volger werd, ik was het al even van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt in deze kleurtjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die sterrenrand mooi gedaan. Tekst erop en een mooie CAS kaart is geboren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Ilse,

    Welkom terug in blogland en ook bij het KT!
    Wat een leuk CAS-kaartje maakte je met de kleuren van deze maand.
    Fijn dat je volger bij mij bent geworden, ik deed het ook meteen bij jou...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi CAS kaartje in KKT kleuren Ilse!
    Ik was nog niet eerder op je blog geweest dus heb ook even terug gescrold om je andere mooie kaartjes te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi CAS kaartje Ilse, in de KKT kleuren.
    Ik heb me bij jou ook aangemeld als volger 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi met de zwarte letters op de gouden sterren.
    Ik ben ook volger bij jou geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat heb je echt mooi gedaan en geweldige CAS kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk gedaan met de sterren achter de tekst! En geslaagd kaartje voor het KKT!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Via je reactie op mijn blog neem ik even een kijkje bij jou. Als ik het goed begrijp pak je het knutselen weer op. Leuk, hoor! Ik heb ook even naar je andere kaarten gekeken. Toffe dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi cas kaartje! Vind ik altijd heel moeilijk om te maken! Maar goed gelukt. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tof kaartje Ilse, mooi CAS. Welkom bij het KKT, leuk dat je meedoet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ah, dat is leuk, heel mooi kaartje!
    Ik reageer weer even met mijn andere account . Het is nu helemaal gek: er wordt geen reactie meer van me geplaatst vanaf mijn andere Bloggeraccount. Om naar van te worden...ik had een reactie geschreven en ik klik op publiceren en weg! Vreemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi in al zijn eenvoud en meer hoeft dat niet te zijn. Knappe CAS kaart.
    Leuk trouwens dat je terug de inspiratie hebt gevonden en weer in Blogland bent. Ik heb je oude Blog nog in mijn lijst staan. Moet nog uitzoeken hoe je nieuwe op mijn lijst komt.
    Ik ben vergeten mezelf op te geven, maar heb toch mijn creaties op mijn Blog gezet.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volgens mij is het al heel lang geleden dat ik kaarten van jou zag. Ik zie veel mooie CAS kaarten en er begint mij vaag wat te dagen. Leuk dat je ook volger bij mij bent geworden en ik kom bij jou via het KKT. Ik begrijp dat je eerst een heel oud blog had? Moet ik die nog verwijderen? Veel plezier weer in het kaarten maken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat leuk hoe je dit hebt gedaan en je kerstkaart rood met witte stippen helemaal te gek, echt mijn ding
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen