zondag 22 november 2020

Dikke knuffel

 

 Wat ben ik blij met al de lieve reacties op mijn vorige post! 

Ik heb met veel plezier jullie reacties gelezen en de meeste van jullie ook al een bezoekje gebracht. Het geeft me een heel fijne energie en vooral nog meer zin om er volle bak voor te gaan. 

Ik wil Sarah dan ook heel erg bedanken om haar lieve bericht en link naar hier.

Ik heb de voorbije weken vooral veel Kerstkaarten gemaakt maar probeer hier toch ook nog wat anders te laten zien.

Voor heel deze coronacrisis kon je idereen die  je wenste een dikke knuffel geven en dacht ik er niet aan om een papieren kuffel te maken... nu ben ik blij dat ik ze mag opsturen.

Misschien is dit wel iest dat ik ga blijven doen, het is leuk om ze te maken en ik denk/weet ook wel leuk om te ontvangen.

Ik wens julle nog een heel fijne zondag,

Ilse 


 

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Ilse, ik ben via Sarah hier bij jouw op je blog gekomen ... Maar ik heb het idee dat je een paar jaartjes geleden al meer een blogje had..Of was dat een naamgenootje van je
    Ik ben je dan ook gaan volgen en hoop met regelmaat naar je mooie creaties te komen kijken
    lieve groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren combinatie Ilse, door corona weten we nog meer wat een knuffel betekend, super fijn is ook een papieren knuffel met zorg gemaakt.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ilse. En een kaartje doet ook zoveel..vooral nu.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ipv een échte (weet bijna niet meer wát het is 😥) doet deze mooie knuffel vast heel goed!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi Ilse!
    Heel graag gedaan dat linken, ik ben echt blij je hier te zien en in deze tijden is dat heen en weer verkeer heel aanmoedigend en inspirerend.😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een l;euk kaartje en inderdaad in deze tijd zeker heel leuk om te ontvangen en ook te sturen.....
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilse,
    leuk dat je ook volger bent geworden bij mij. Ik zie alleen mijn berichtje niet in je zijbalk staan. Kan aan Blogger liggen, of je hebt me nog niet toegevoegd.. dat kan ook.
    Je papieren knuffel is erg leuk! EN dat wordt nu zeker gewaardeerd in deze rare tijd. Straks maak ik nog wat reclame voor je blog. Ik heb vaak veel bezoekers, dus dan komen er vast nog wat volgers bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje Ilse! Altijd leuk om kaartjes te sturen naar mensen. Ik ben je gaan volgen, ben benieuwd naar je andere creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah this is super, lovely card. I popped over via Gerjannes blog, Hazelxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Ilse, mooi met die zonnige gele band, een extra warme knuffel;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart maakte je met apart papier!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen