dinsdag 24 november 2020

Rood met witte stippen


Ik wil eerst  en vooral al mijn nieuwe volgers van harte welkom heten en bedanken voor de lieve reacties.
Ik ben bij de meest van jullie ook al op bezoek geweest, fijn al die nieuwe en oude vertrouwde blogs weer te volgen.

Vandaag wil ik jullie graag nog één van mijn kerstkaarten laten zien.
Ik geniet van de heerlijke stroom aan inspiratie, de ideën komen gewoon vanzelf...

Enkele jaren geleden kocht ik dit setje snijmallen en dat is nu eindelijk uit de verpakking geraakt.
Samen met mijn favoriete tekststempel een geslaagde combinatie .
(al zeg ik het zelf 😉)

Morgen doe ik nog eens mee met het Kleurenkaartenteam na al die jaren, ik ben benieuwd...

Fijne dinsdag,
Ilse 

 

13 opmerkingen:

  1. Zo lief met dat mutsje en dat neusje. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaart schattig, je moet maar op het idee komen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje heb de rest ook bekeken wat een mooie creaties allemaal hou daar van
    leuk dat je mij bent gaan volgen ik volg jou nu ook
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel maar oh zó leuk en dat vind ik knap!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via via hier terecht gekomen. Je maakt hele leuke kaarten. Ga je gelijk volgen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige kaart! Ik houd erg van deze stijl! Gaaf is dat kleine gnome hoofdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje is dit, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via GerJanne haar blog ben ik bij jou terecht gekomen. Ik begrijp dat je al eerder een blog hebt gehad en dat je nu na een blogpauze met dit blog van start bent gegaan. Leuk dat je weer creatieve kriebels en inspiratie hebt. Weer veel plezier met bloggen!
    Je CAS kerstkaartje met grappige gnoom is erg leuk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk zoals die gnome boven de tekst uit piept Ilse.
    Een mooie kerstkaart met een lieve uitstraling.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje. Mooi CAS en de gnome is erg leuk.
    Ja, tot morgen. Ik vermoed dat we geen volger van elkaar waren in het verleden. Zelfs bij het KKT kan ik me jou niet herinneren. Des te leuker dat we elkaar door Sarah gevonden hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh deze is héél mooi! Ik houd ook van CAS kaarten!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie CAS kaart Ilse. Je hebt een hele mooie stijl en ben ook meteen volger geworden. Groetjes en tot hoors !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen