donderdag 19 november 2020

Heinrich het rendier


 Mag ik jullie Heinrich voorstellen het rendier (van cats on appletrees)
Best wel grappig dat de dieren (stempels) bij cats on appletrees een naam krijgen.

Na een heel lange tijd dat ik apmer nog kaartjes maakte heb ik nu de smaak weer helemaal te pakken...
Jammer dat de winkels gesloten zijn, ik kies graag in het "echt" maar lang leven het online winkelen na jaren nauwelijks iets nieuws meer gekocht te hebben 😉.

Het grote voordeel van de lockdown is dat ik nu veel meer tijd heb om te knutselen.
Ik heb dankzij mijn heerlijk stromende inspiratie ondertussen ook al heel wat klaar om hier te tonen.

Tot binnen (heel) kort,
Ilse 



13 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk! Die COA stempels passen echt bij jou. Al je wat uitgespeeld bent, leen ik ze graag wel eens van jou. Ik zal binnenkort bij jou ook wat leuks in de bus komen steken om je inspiratie op peil te houden! Lieve groetjes
    PS. Ik ben echt blij om je hier weer te zien want ook al wonen we in dezelfde straat met de opgebroken straat en de Lockdown lopen we elkaar niet meer vaak tegen het lijf. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ilse, ik ben via Sarah bij je terecht gekomen. Welkom terug in de wereld van bloggen. En ben je volger geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Sarah kom ik nieuwsgierig bij jou kijken en zie direct een enige CAS-kaart met een leuke Heinrich..ga je graag volgen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik was nieuwsgierig en via Sarah op je blog terecht gekomen. Wat een leuke CAS kaartjes en Heinrich is schattig, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Ilse....fijn dat je terug bent!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Ilse. Leuk dat je opnieuw een blog begonnen bent, zodat we kunnen mee genieten!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Ilse, leuk dat je weer blogt!
    Via het blog van Sarah ben ik bij je komen kijken, mooie creaties maak je!
    Ik ga je zeker volgen, als je zin hebt kom gerust ook langs op mijn blog
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via Sarah komen we bij jou op de blog, wat een leuk vrolijk kaartje is dit met die grappige Heinrich.
    De andere kaartjes ook even een bezoekje gegeven....allemaal stuk voor stuk plaatjes, we gaan je zeker volgen, gezellig zeker in deze tijd om elkaar via de blog berichtjes te sturen...(helemaal coronaproof)
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook een mooike! En dat rendier is inderdaad super!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, Sarah tipte ook mij. Je kaartje is enig! En zeker leuk dat de dieren namen krijgen.
    En oh ja, het gevaar van online shoppen is wel dat je teveel koopt, vind ik dan....
    maar misschien ben jij wel verstandiger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die stempeltjes toch leuk! Erg mooi kaartje, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een leuk en grappig kaartje, masr dat komt door dat stempeltje. Koddig hoofd die Heinrich!
    Ik ben geen trouwe blogster hoor, maar hop zo nu en dan eens langs. Lekker ddt je weer in je flow zit. Tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen