vrijdag 13 november 2020

Voorraad


 Mijn voorraad kaartjes is al lang niet meer wat het vroeger was omdat ik telkens maar 1 kaartje maak wat ik dan gelijk gebruik.

Dit kaartje vind ik zo leuk dat ik er gelijk 3 van heb gemaakt... ik doe dat heel weing 
(met uitzondering van Kertskaarten) 
al is het best snel gedaan om er gelijk een paar te maken. Daar hoop ik (ga ik ) een nieuwe gewoonte van maken ;-) Ik knip heel graag en kon me uitleven met de takjes. 
De stempelset heb ik jaren in bezit maar zelden gebruikt... gelukkig is daar nu verandering ik gekomen.

Mijn werkweek zit er al weer op en ik ga volle bak genieten van het weekend.
Kaartjes maken, verse soep koken, wafeltjes bakken...

Ik wens jullie ook graag een heel fijn, creatief weekend.
Ilse

5 opmerkingen:

  1. Super mooi ! Jij knipt graag , nou ik niet....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch mooi kaartje. Super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap zo netjes knippen! Als je geen stansen hebt, moet je wel. Ik doe het ook vaak en vind het ook niet vervelend. Heel mooi en elegant kaartje en slim om er drie te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kaartje Ilse! Goed dat je er 3 van maakte, de ontvangers zullen er zeker heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen