maandag 16 november 2020

Cats on Appletrees


 Weer een heel mooi velletje papier uit de flow "book for paper lovers" samen met mijn vriendjes van Cats on appletrees. (Anton het vogeltje en (Herr) Alfons de hond)

Ik vind het heerlijk om ze te gebruiken en zou me er arm aan kunnen kopen...
Gelukkig vind ik ze niet makkelijk in de winkel, maar ik heb nu wel een leuke webshop gevonden waar ik ze kan bestellen 😉.

Deze keer heb ik geen tekstje gebruikt, soms is het ook leuk om een kaartje te versturen zonder "echte" reden.

Ook op mijn Kerstkaartjes zal je nog wel "vriendjes" van cats on Appletrees voorbij zien komen.

Fijne maandag, 
Ilse 





4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ilse. Vind die stempeltjes ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Ilse! Zo grappig, die diertjes. Leuk dat je langskwam op mijn blog en dankjewel voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb je nieuwe blog gevonden....
    Wat een prachtig kaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een Ilse- kaartje. Mooi.
    Fijn dat je een leuke webwinkel vond, maar ook gevaarlijk! 😉

    BeantwoordenVerwijderen