woensdag 27 januari 2021

KKT

 


Het is al weer de laatste woensdag van de maand... wat gaat de tijd snel.
Dus vandaag weer het Kleurenkaartenteam bij Martina
Het is een bijzondere editie, het KKT bestaat 10 jaar.

Ik ben nog maar een paar maanden geleden deze blog gestart na jaren afwezigheid. 
(Vroeger deed ik regelmatig mee)
Ik heb me voorgenomen om elke maand mee te doen.
( tot nu toe missie geslaagd 😉)

In mijn vertrouwde CAS stijl en in de kleuren Groen en Magenta.
Zoals voorgeschreven in de opdracht van deze maand.

Ik ga zeker proberen bij de andere deelnemers langs te gaan in de loop van de dag.

Ik wens jullie een fijne woensdag.
Ilse 

37 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze bloem, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemkaart, Ilse!
    Prachtige kleurencombinatie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooie kleurencombinatie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi CAS kaartje geworden! En leuk het bloemenhart! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CAS.....ja ik hou ervan Ilse.....wat een prachtig kaartje heb je met deze mooie bloem gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor, die grote bloem op jouw kaart. Lettertype van de tekst vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. MOOI CaS-kaartje Ilse en LEUK dat je volgster bent geworden.....ik ben je ook gaan volgen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige bloem op je CAS kaart, Ilse. Mooie tekst.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend CAS kaartje in deze KKT kleurtjes Ilse...en die mooie bloem is dan ook echt de blikvanger!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig kaartje met een mooie tekst.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je weer meedoet,leuk KKT kaartje hoor,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Ilse, wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt met de juiste kleurtjes, top hoor !
    fijn dat je er weer bij bent deze maand, ik duim voor je dat ik je elke maand weer op de lijst zie verschijnen ! mooie voornemens, top
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi Caskaartje in de kleuren van het KKT. Het is je weer goed gelukt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Ilse. Knap gedaan. En zo leuk dat je het KKT na al die jaren weer hebt opgepakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi CAS kaartje Ilse, leuk dat het een bedankkaartje is geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart voor het KKT. Heel goed gelukt en zeker en mooi voornemen om elke maand mee te doen. Ik doe al jaren mee en het verveelt gewoon niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog! Ik ben jou ook maar gaan volgen. Jouw KKT-kaart is goed gelukt! Heerlijk, dat CaS, ik hou ervan.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig.
    Dat CAS vind ik steeds mooier.
    Ik doe nooit mee, ook omdat ik meestal geen tijd maak om iedereen af te gaan en reacties achter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart! De bloem is echt een blikvanger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaart met een supermooie bloem op
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie CAS kaart Ilse, heel stijlvol !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie strakke kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi CAS kaartje Ilse!! Gave tekst ook.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje Ilse! Mooi door zijn eenvoud en de afbeeldingen die je hebt gebruikt. Helemaal geslaagd in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw gewoon een supermooi CAS kaart. Wat een kracht straalt jou kaart uit, en wat goed gekozen materiaal. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Ilse,

    Leuk kaartje heb je gemaakt! Bloemen lenen zich perfect voor deze kleuren...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O ja, in betere en rustigere tijden kunnen we zeker eens samen stippen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi die bloem als eyecatcher op je kaart!
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele mooie kaart.
    Prachtige tekststempel erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart, de bloem heeft verder niets nodig en komt prachtig uit tegen het wit!

    BeantwoordenVerwijderen