dinsdag 12 januari 2021

Proficiat


 Ik heb de smaak van challenges helemaal te pakken... Het is een eerste aanzet om aan een kaartje te beginnen en dat werkt op dit moment heel goed. 

Ik heb nog lang niet alle challenge blogs ontdekt maar met degene die ik nu al ken ben ik al wel even zoet.

Vroeger zocht ik de inspiratie vaker op Pinterest maar dat lukte ook lang niet altijd. Ik zat gelijk een half uur rond te kijken en van het echte werk kwam er niet veel meer van .

Ik wil jullie nog even bedanken voor al de lieve reacties op mijn vorige post... ik geniet er echt van om ze te lezen. 

Ook wil ik mijn nieuwe volgers van hart welkom heten, het is altijd fijn elkaar te inspireren .

Met dit kaartje neem ik deel aan de challenges bij:

Knutsels en Kadootjes maak iets met een C  

 Lift Challenge  #156

Liefs, 

Ilse 

25 opmerkingen:

  1. Heel mooi jouw lift, erg leuk hoe de uitsnijding goed past bij de vorm van de cactus. Misschien gek, maar die doet me in de verte denken aan een zwaaiende Mickey Mousje! De tekst maakt het af. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn zoveel leuke blogs en ook bij mij werkt het zo dat een challenge mij goed op weg helpt.
    Ik werk ook graag met Sketches, als mijn oog erop valt en ik krijg meteen een idee doe ik bijna altijd mee.
    Jouw kaart is super leuk!! Zelfs de cactus is lief, terwijl dat toch planten zijn waaraan je je heel erg aan kan bezeren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar... ik keek ook teveel op P en filmpjes etc. en dan zit je zomaar de hele avond te niksen ipv iets maken.
    ik kijk ook wat vaker bij challenges.
    jouw kaartje is erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt (en idd een Micky-model deze cactus hihi) nét als je challengeuitwerking hieronder!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ilse!
    Zelf gebruik ik nooit een sketch mij belemmert het meestal...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje Ilse, gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele gave kaart heeft het combineren van de twee challenges en jouw creativiteit opgeleverd Ilse :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cactus op de liftkaart! Heel gaaf gedaan. Het is ook erg leuk om jezelf uit te dagen door aan challenges mee te doen. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met deze leuke cactus!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kaart, en ook leuk dat je een paar challenges kon combineren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje leuk die cactus weet je wat ik eerst dacht toen ik hem zag dat het een muisje was aan de achterkant maar zag geen staartje haha
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart en leuk idee met de cactus !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart! En leuk zoals je de beide challenges hebt gecombineerd.
    Het fijne van een challeneg vind ik altijd dat je een mooi aanknopingspunt hebt voor je kaart. Sketch, kleur onderwerp.....en dan maar gaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi met die kartelstans erbij. Lijken wel wolkjes :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart Ilse voor de liftchallenge!!
    je sterkte kaart uit de vorige post is ook gaaf geworden. lekker is dat he dat de inspiratie vaak zo komt als je verder alles gedaan hebt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Leuk zo met de cactus.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje met deze leuke cactus Ilse! Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig, Marjqn moest denken aan Mickey Mouse, en ik zag in eerste instantie zo'n ballon figuur erin haha, maar het is een cactus! Mooi in combinatie met de borderstans. Dsnk je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat prachtig Ilse.
    Ik ben volger geworden van je nieuwe blog :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook al zo'n leuke! En al veel reacties zie ik. Je blog doet het goed. X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie cactuskaart! Leuk dat je de challengeblogs hebt ontdekt. Ben benieuwd wat voor moois we nog meer krijgen te zien.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen