zaterdag 23 januari 2021

Blaadjes



Enkele heel eenvoudige CAS kaartjes voor de voorraad.
De blaadjes heb ik zacht ingekleurd, een fijn touwtje en de mooie tekststempel van Els Brigé.
Deze laatste heb ik uitgeknipt en op het touwtje gekleefd.


Voor dit kaartje heb ik een craft basiskaart gebruikt. Je ziet het niet zo goed op de foto, maar ook op de achtergrond enkele afdrukken van de blaadjes.


De laatste in de reeks heeft wat meer blaadjes gekregen 😏

Ik ben best tevreden met deze reeks... laat nu de gelegenheden maar komen om deze op de bus te doen.

Deze morgen zag ik dat we weer een rode postbus in de straat hebben 😀
Deze hebben we een heel lange tijd moeten missen door de heraanleg van onze straat. 
Je merkt pas hoe gemakkelijk iets is als je het een tijd moet missen...
Het maakte me toch even heel blij toen ik ze weer opmerkte.

Fijn weekend, 
Ilse

18 opmerkingen:

  1. Een prachtige serie CAS kaartjes Ilse.

    Fijn weekend,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn écht prachtig!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie met deze blaadjes. Knap hoor zulke mooie CAS kaarten.
    Wel een geluk dat de rode brievenbus op zijn plekje terug kwam want er verdwijnen er steeds meer. Toen wij hier in het dorp kwamen wonen stonden er hier 6. Inmiddels nog maar 2.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Caskaartjes Ilse
    Mooi in eenvoud
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie cas kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met een goed idee maak je zomaar een hele serie.
    En CAS kaartjes, ik hou ervan.
    Fijn hoor, de brievenbus weer lekker dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie reeks. Aranka houdt van deze blaadjes, dus misschien eentje opzij houden voor haar verjaardag.
    Ik ben ook zo blij dat de brievenbus weer terug is! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartjes ik hou van CAS wat mooi heb je ze ingekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten. Fijn dat je ze weer makkelijk kan posten 😉. Fijne zondag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige serie Ilse! Hier hebben ze een aantal postbussen weggehaald waardoor ik nu een stuk verder moet lopen.. maar ja, dat is ook wel weer gezond en lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten, mooie stempel.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes heb je gestempeld, en weer perfect afgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn heel erg mooi, prachtige CAS uitwerkingen! De blaadjes lenen zich heel goed voor deze stijl!

    BeantwoordenVerwijderen