maandag 1 februari 2021

Gele bloem


 Ik had al gezegd dat er nog een blanco slimline kaart op mijn bureau lag.
Het vorige was een recht modelletje dus ben ik nu maar voor een liggende kaart te gaan.

De bloem van SU heb ik al heel lang en komt af en toe eens boven en dan maak ik er meestal ineens een paar kaartjes mee.
  Ik heb ze ook gebruikt op mijn KKT kaartje van afgelopen woensdag. Ik vind hem het allermooist in het geel en samen met de fijne blaadje op het desingpapier van de Action heeft deze kaart verder niet veel nodig vind ik. 

Ik heb op 21 november hier mijn eerste kaartje gepost en nu iets meer dan 2 maanden staat de teller op 50 volgers! JOEPIE 
Dank jullie wel allemaal, ik geniet van jullie reacties en ga met veel plezier bij jullie "op bezoek" 

Fijne dag, 
Ilse

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie van papier en bloem, fijne dag Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, de gele bloem is een echte blikvanger.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat issie mooi geworden de gele bloem springt gewoon af
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Ilse!
    De bloem staat prachtig als blikvanger!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en dezelfde bloem.als vorige week maar een totaal andere kaart. TOP.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en zo kan het designpapier ook verwerkt worden. Ik blijf daar precies altijd mee zitten 😉.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk effect dat je de voorkant gedeeltelijk voorzien hebt van disigner papier, ziet er een beetje chique uit nu.
    De bloem is wel echt de blikvanger van deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje!! En als je dat dessinpapier gebruikt en dan ik het donkerrood stempelt dan wordt het gewoon een kerstkaartje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleurcombi en een mooi kaartje met de bloem en het zwart witte tekstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Ilse,

    Ik vond jouw titel al geweldig en dat is jouw kaartje ook. Vooral met dat gele wimpeltje rechts... Mooi evenwicht!

    Gefeliciteerd met jouw 50 volgers al...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart, mooi die bloem.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen