vrijdag 1 januari 2021

Gelukkig nieuwjaar

 

Ik wil jullie een heel erg gezond, geliefd, gelukkig, gezellig , geweldig , .... 2021 toewensen!

Een jaar dat we alles weer kunnen herontdekken, elkaar weer een dikke knuffel mogen geven en een hoop feestjes mogen inhalen (dat laatste heb ik heel erg gemist, niet dat ik zo een feestbeest ben 😁 maar dat zijn  wel de gelegenheden dat we met heel de familie samen zijn) 

Natuurlijk wens ik jullie ook heel erg veel inspiratie, creativiteit en veel blogplezier in 2021! Ik ben heel blij dat ik het bloggen weer heb (her)ontdekt . Dankjewel voor al die leuke reacties, ik lees ze met veel plezier.

Liefs,

Ilse

17 opmerkingen:

  1. Hoi
    Ik wens jou hetzelfde toe.
    Fijne dag
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De beste wensen voor 2021!
    Aan jouw kaartje te zien wordt het vast een sprankelend jaar. Mooi gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alle goeds voor 2021, mooi cas kaartje Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetzelfde wens ik jou en je familie toe!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou en je familie het allerbeste voor een beter, best 2021 !
    Groetjes, Annie

    Mooi kaartje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook alle goeds voor 2021 !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal Ilse! Mooi!
    Voor jou ook het beste en het mooiste in 2021! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb ik net zo Ilse... ik ben ook niet echt een feestbeest, maar mis al de gezellige feestjes toch wel! Voor jou ook de beste wensen voor dit jaar!
    Je kaart is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De beste wensen voor 2021, dat het een veel beter jaar mag worden.
    Mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje
    ook voor jou de beste wensen voor 2021
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En wat fijn dat ik je blog heb gevonden, ik volg je sinds kort, maar met veel plezier.
    Juist het bloggen is in deze tijd en welkome afleiding.
    Tot gauw en voor jou natuurlijk ook een heel mooi, liefdevol Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een heel mooi 2021 toegewenst Ilse! Dat we elkaar maar veel mogen inspireren in dit nieuwe jaar. Je nieuwjaarskaart is alvast prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het beste toegewenst voor 2021.
    Prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig Nieuwjaar, Ilse! Wat een mooie en ook chique kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij ook het beste voor het nieuwe jaar! Je hebt een mooie kaart gemaakt aan de start van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooi CAS kaartje!! En ook de beste wensen voor jou!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen