dinsdag 19 januari 2021

Kaartje voor Nomi


 Ik zie dat het al weer een weekje geleden is dat ik hier nog iets nieuws heb gepost... wat gaat de tijd toch snel. 
Ik heb afgelopen weekend heel wat kaartjes gemaakt maar dit is er nog eentje dat ik eind vorig jaar (wat klinkt dat ver zeg 😏) heb gemaakt voor de dochter van Sarah. Nomi is jarig op de laatste dag van het jaar en haar verjaardag verdwijnt zo een beetje tussen de feestdagen. Extra belangrijk om die niet zomaar te laten voorbij gaan zonder een verjaardagskaart.
Helemaal Cas en helemaal mij...

De stempelset bestelde ik onlangs bij Els Brigé en je zal hem hier nog vaak zien😀
De vorige set van haar heb ik zo veel gebruikt dat er enkele stempels gewoon stuk zijn gegaan.
Ik moet helaas ook toegeven dat ik soms wat nonchalant ben/was met mijn stempels maar heb me voorgenomen om ook al heb ik geen tijd om alles op te ruimen toch zeker mijn stempels netjes op te bergen na elk gebruik. 

Ik ga mijn "oogst" van het weekend eens fotograferen zodat ik deze ook kan laten zien de komende dagen.

Fijne dinsdagmiddag,
Ilse 


15 opmerkingen:

  1. Leuke CAS kaart voor Nomi!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor Nomi.
    Het is beter dat je je stempels zo vaak gebruikt dat ze af zijn dan dat je ze laat liggen en niet gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo met dat fleurige dessin-papier Ilse en de zwarte tekst geeft lekker pit aan de kaart. Alleen maar fijn dat je je stempels veel gebruikt, dan is het een goede aanschaf geweest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig felicitatiekaartje Heb je gemaakt Ilse
    Daar zal Nomi blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart, mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind je kaart voor Nomi heel mooi, de delicate stempel en de kleuren top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof kaartje. Mooie stans heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In het echt is het kaartje nog mooier en helemaal passend bij Nomi.
    Die stempels wil ik wel eens een keer lenen. Ze zijn heel mooi. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje leuk de uit gestanste tekst mooie stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart is dit.
    1 Om te onthouden, ik wil deze wel eens gaan liften.
    Zo'n rare datum jarig zijn, dan val je vaak tussen "wal en schip" (zeggen weer hier in Nederland), dan krijg je meestal weinig post voor je verjaardag. Extra lief van jou om wèl en kaart te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en fijntjes! Inderdaad helemaal CAS!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaatje is dit, mooie schets, de stempels zijn zeer geschikt voor zulke kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje Ilse. Kan me voorstellen dat je blij bent met deze stempels, ze gaan vast nog vaak van pas komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooi CAS kaartje!! En die stempelset is tof.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen