zondag 10 januari 2021

Sterkte


Ik heb gisteren middag lekker de tijd genomen op wat kaartjes te maken. 
Er moest niets meer in het huishouden en de rust in huis was heerlijk.
En dan kwam de inspiratie vanzelf... 

Ik had de challenge (#338) bij Dutch Card Lovers  gezien en dat was de ideale aanzet om deze kaart te maken .
De uitdaging was een gedeeltelijke masking met behulp van Dies.
Dus even in mijn doos met Dies gedoken en de rest ging ook weer vanzelf 😉

Ik ben best tevreden met het resultaat.
Dit kaartje past ook perfect voor challenge # 196 - Feel better!
Ik wens jullie allemaal nog een heel fijne zondagmiddag, 
Ilse 

24 opmerkingen:

  1. Je mag zeker tevreden zijn, het is een erg mooi kaartje! Fijn dat je meedoet met DCL, Ilse, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi prachtig gemaakt.
    Daar mag je zeker tevreden over zijn.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is erg mooi geworden Ilse. De bloem springt er echt uit en ook het gedeeltelijk beïnkten is goed gelukt. Leuk idee om een touwtje om het oplegkaartje te binden, het is net of de tekst erop rust.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Ilse!
    leuke techniek is dit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooi en stijlvol kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow super mooi heb je gewerkt met de inkt en snijmal, prachtige stempel missie geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ilse,
    wat een mooie kaart! En ik zie dat veel mensen dit een leuke uitdaging vinden. Ik ben er ook weg van! Heb er al drie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker is dat hè, knutselen als er rust om je heen is.
    Je maakte een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig je kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje is dit geworden, mooi gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag zeker tevreden zijn. Het is echt een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart en je hebt een leuke stans gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil eigenlijk ook nog aan de slag voor die challenge, maar wanneer ;-) Je kaart is erg mooi, ik begrijp wel dat je tevreden bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een prachtige kaart Ilse, heel tof met de rode bloem!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart voor de challenge Ilse! Goed gelukt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan me voorstellen dat je tevreden was Ilse, je kaart is prachtig! Het lieve takje en het touwtje maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze vind ik gewoon PRACHTIG !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi geworden hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart Ilse ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie uitwerking van de gedeeltelijke masking Ilse!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen