woensdag 30 december 2020

Kleurenkaartenteam


 De maand is al weer bijna om en dan is het tijd voor een nieuwe kaart voor het kleurenkaartenteam
Ik had ze bijna een weekje te vroeg gepost maar dankzij een oplettende volger kon ik het nog voorkomen. Dankjewel GerJanne 😉

Deze maand is het de combinatie warm geel en speciaal groen. 
Op mijn foto is het geel wat donkerder dan in het echt...

Ik ben benieuwd naar wat de andere hebben gemaakt. 
Mijn laatste blogrondje is alweer even geleden maar ik ga vandaag mijn best doen overal te gaan kijken.

Ik wil jullie alvast een fijn jaareinde toewensen en heel veel creativiteit voor 2021!

Fijne dag, 
Ilse 

29 opmerkingen:

  1. Een erg leuke kaart heb je gemaakt. Ach dat overkomt iedereen weleens denk, tenminste mij wel iets te vroeg plaatsen hihi.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart, mijn geel lijkt op de foto ook eerder oranje. Soms is fotograferen echt moeilijker dan het maken van de kaartjes...
    Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is je kaart en dat fotograferen is soms echt wel een dingetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi prachtige kaart.
    Fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf kaartje in deze kleurencombi, mooi die blaadjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig DP heb je gebruikt voor je mooie kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat overkomt mij ook al eens, wie zou door al de toestanden niet uit zijn ritme geraken?
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Fijn eindejaarsdagen
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje in de KKT kleuren. Die van mij komt straks online want ik had vandaag nog een DT kaart.
    Fijne jaarwisseling.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart in de KKT kleuren, Ilse! Knap gedaan!
    Google doet moeilijk, maar ik kan gelukkig wel reageren.
    Hij noemt me alleen "unknown"... nou ja!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje mooi dp papier heb je gebruikt.
    jij ook een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2021
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Ilse!
    Ook voor jou een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit kaartje Ilse!
    Ik zag al meer voorbij komen in deze kleurencombinatie!
    Ik vind het een prachtige combie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super kaartje Ilse!! Tof geworden. Volgens mij doe je voor de eerste keer mee, Leuk!!
    Fijne jaarwisseling!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie CAS kaart, helemaal mijn ding.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie rustige kaart Ilse. Je ronde kaart ook nog even bewonderd, schattig met die lieve pinguïns erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige strakke kaart !!!
    Fijne jaarwisseling !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart voor het KKT.
    Prachtig papier dat geel met de blaadjes.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart! Heel eenvoudig, maar daardoor juist zo mooi. Ik lees bij meer bloggers dat de kleuren zo anders zijn op de foto. In deze tijd van het jaar is het toch extra lastig fotograferen. Ik merk het zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje! En leuk gedaan dat schuine gedeelte! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ilse,
    ja...hihihi... dat komt ook doordat het mij ook bijna een keer overkwam.
    Je kaart is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig is dit kaartje Ilse, leuke opbouw met dat mooie designpapier

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel mooi CAS-kaartje heb je gemaakt.
    Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. een leuke kaart, lekker eenvoudig, maar helemaal geslaagd en volgens voorschrift. top dus
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    nog fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi CAS kaartje Ilse, ook mijn fototoestel gaf de kleuren niet altijd goed weer, helaas
    P.S. je was niet de enige die vorige week al klaar stond met een kaart, ik zou net een berichtje maken toen ik erachter kwam dat het vandaag pas de laatste woensdag van de maand was . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart juist door de eenvoud. In deze tijd is foto's maken zo lastig, doet niets af van de kaart. Met een mooie gehaakte pot erbij als ik het goed gezien heb. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een heel leuk CAS kaartje Ilse, mooi gedaan! Leuk in de KKT kleuren. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Ilse,

    Mooi strak kaartje maakte je deze maand...

    Fijn eindejaar en op naar een mooi en creatief 2021!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ah this is super, wishing you a lovely, safe and heathy 2021, Love Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi Ilse. Die gefeliciteerd is toch ook een leuke stempel. Ik heb ook genoten van de babbel. X

    BeantwoordenVerwijderen