dinsdag 15 december 2020

Nog logeetjes


 Ik mocht ook deze schatjes lenen van Sarah, te leuk om niet te gebruiken... 

Weer een Cas kaartje , zoals jullie gewend zijn van mij.

Het is weer even geleden dat ik nog een blogrondje gedaan heb maar dat maak ik spoedig goed.

Nog een paar dagen werken en dan heb ik een weekje verlof, en veel tijd om te knutselen 😉.
Ik heb nog een paar nieuwe tekststempels van Els Brigé en daar wil ik mee aan de slag. 
Eens even geen Kerstkaartjes voor de afwisseling.

Mijn zoon is vandaag jarig en we gaan dat hier nog een klein beetje vieren.

Fijne avond, 
Ilse 

12 opmerkingen:

  1. Schattig zijn die kleine pinguïns op je mooie kaart Ilse, heel leuk samen met die mooi vormgegeven tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo. Zo leuk vier op een rij!
    15 jaar moeder Proficiat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig CAS kaartje, gefeliciteerd met je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht kaartje! Nog gefeliciteerd met je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje en nog gefeliciteerd met je zoon.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi CASkaartje wat een schattige pinguintjes
    nog gefeliciteerd met je zoon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk dit kaartje,Ilse!
    Die pinquinnetjes staan er zo dappper bij!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh these penguins are so sweet, what a lovely card, Hazelxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit kaartje met de leuke kleine pinguïns is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje is dit, je logé 's hebben het goed zie ik, ze mogen op meerdere kaartjes pronken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi in al zijn eenvoud en meer hoeft dat niet te zijn. Leuke pinguïns. Felicitaties voor je zoon.
    Geniet van de feestdagen, ook al zullen ze anders zijn dan de voorbije jaren.. Bedankt voor je reactie op mijn Blog. Ik kan mezelf niet als volger bij je aanduiden, mijn gsm slaat dan tilt. Maar via een omweg kan ik je og wel zien. Bedankt voor je reactie op mijn Blog
    Ge van de feestdagen, ook al zullen ze anders zijn dan de voorbije jaren Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen