maandag 28 december 2020

Nog een allerlaatste


 Ook al was het niet de bedoeling om nog een Kerstkaart te tonen kan ik het echt niet laten...
Ik had nog een hele boel  schattige afdrukjes liggen op mijn bureau en deze wilde echt niet blijven liggen tot volgend jaar... 

Een hele tijd geleden zag ik bij Sarah een 6 hoekig kaartje en dacht toen dat ik ook nog wel eens een ander modelletje wilde maken in plaats van altijd de rechthoekige of vierkante kaartjes.

Ik hou wel van deze ronde kaartjes, dit is een heel kleintje dat in een gewone omslag kan.
Ik heb nog een blanco model (groter formaat) klaar liggen om de komende dagen af te maken.

Ik wil graag deelnemen aan challenge 29 van Carlin's Kaartenparadijs Challlenge blog met deze kaart
De opdracht is winter + geen vierkante kaart


Met het laatste pinguin'etje heb ik nog een klein kaartje gemaakt, op maat van een zakje met een kleine attentie in. Ik vind het heerlijk zulke kleine presentjes te maken.

Ondanks een hele week vakantie heb ik niet zo veel geknutseld...
Ik ben wat extra gaan helpen bij de voedsel bedeling waar ik wekelijks (vrijwillig) ga helpen.
Het doet echt deugd om een steentje bij te dragen, zeker met de feestdagen.

Het leukste aan vakantie is dat er niets moet en alles mag als het maar leuk is.
 Een flinke lading Kertsfilms kijken en veel te veel eten en snoepen hoort er ook bij 😉

Mijn kaartje voor het kleurenkaartenteam komt nu woensdag op mijn blog en dus niet vorige week (ik zat er een weekje naast in mijn planning...)

Fijne avond, 
Ilse 

15 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met al die pinguïns erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Ilse. EN het is zeker leuk om eens een kaart in en andere vorm te maken. Ik doe dat ook te weinig vind ik zelf. Het tasje is ook erg leuk.
    Fijn dat je jezelf nog nuttig kon maken. Voelt goed iets voor en ander te doen.
    Tot woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi is je kaartje en tasje geworden. De hele week komt er al niets uit mijn handen ik ga met de flow mee. Mijn kaartje voor KKT kwam de vorige week ook online. Ook verkeer ingepland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties laat je zien, zo lief ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allebei super schattig uit, Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk je ronde kaartje !!!
    En je presentje is ook leuk geworden !
    Wens je een mooi 2021 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wat een leuke kaart en tasje.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk deze pinquin creaties, Ilse!
    Fijn dat je hebt kunnen helpen bij de voedselbank
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje ik hou van dit soort stempeltjes ben fan van lf en me
    ook leuk dat kleine tasje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super schattig kaartje, kan best hoor om deze na de kerst te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ilse,

    Oh, wat zijn die leuk... Zo'n schattige pinguïns... Leuk kaartje, mooi zakje...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Schattig zijn die pinguins!
    Een mooi duo, kaartje en bijpassend zakje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach zo lief met al die pinguins.
    Ze dansen in een cirkel.
    Ook het bijpassend cadeautje is zo knap.
    Ilse bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen