vrijdag 11 december 2020

Strepen sjaaltje


Mijn logeetjes voelen zich al helemaal thuis bij mij 
(ze mogen nog even blijven van Sarah)
Ze hebben deze keer een strepen sjaaltje aan.
  In combinatie met mijn favoriete tekst stempel ben ik er helemaal gelukkig mee.

Het ponsje om de hoekjes af te ronden kwam ik onlangs weer tegen en geeft met een minimum aan inspanningen (buiten een pijnlijke duim na een tijdje...) toch een speels effect.
 

Het is alweer vrijdag, wat gaat de tijd toch snel...
Ik wens jullie alvast een heel fijn, gezellig en knus weekend .
      Ilse 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Ilse. Fijn dat de logeetjes nog even mogen blijven logeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben het naar hun zin bij jou mijn hertjes! Heel mooi weer Ilse! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje. Echt een topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kerstkaartje weer, Ilse!
    Leuk gemaakt met datvrolijke sjaaltje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk rustig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn deze hertjes leuk! En met het gestreepte sjaaltje zijn ze helemaal top.
    Mooie kaartjes!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze twee kaartjes met de schattige hertjes zijn ook erg gaaf, Ilse! Zeker leuk dat sjaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach dat is lief van Sarah. EN je hebt er weer twee heel leuke kaartjes mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer zulke mooie kaartjes met de schattige hertjes zo leuk de gestreepte sjaaltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kerstkaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen