zondag 6 december 2020

Veel wit


Dat ik van een witte basis hou is wel duidelijk denk ik... 
Toen ik jaren geleden begon, makkelijk 15 à 20 jaar gelden had ik maar 
een paar stempels en een blok wit tekenpapier. In de loop der jaren is de verzameling stempels heel erg geroeid alsook de verzameling papier van effe naar bergen design papier.

En toch blijf ik (bijna) altijd trouw aan de witte basis...
Soms blijft er enkel een wit randje over maar ik krijg het niet voor mekaar om er een volle/ drukke kaart met veel laagjes en detais van te maken. Ik vind het vaak heel mooi bij andere en probeer het soms maar ben er dan nooit helemaal tevreden mee.

Dus ik hou me maar aan mijn witte basis en bij mijn vertrouwde Cas stijl.

Bij dit kaartje de tekst nog eens zelf geschreven, vind ik wel gelaagd deze keer 😉
Het autootje ga je hier nog vaker zien, ik ben er zo een fan van...
Somige stempels steken er toch echt bovenuit, ook deze ligt in mijn bovenste schuif.
Naast de rendieren natuurlijk😁

Ik heb genoten van mijn vrije dagen al heb ik minder geknutseld dan ik gepland had, maar het weekend is nog niet gedaan. 
Ik heb een hele reeks rendiertjes op logement van Sarah, ik weet nog wat doen...

Fijne zondagmiddag, 
Ilse 

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat autootje, snap dat je er fan van bent! Gaaf kaartje en ik houd ook van CAS, naast meer stijlen!
    Ongelooflijk hè, hoe de voorraad gestaag groeit door de jaren heen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met dat leuke autootje, mijn voorraad dp wil maar niet slinken, ik heb bemerkt dat ik ook meer van de witte kaartjes ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Ilse ik ben jou vergeten in mijn zijbalk te zetten
    vandaar dat ik niet heb gereageerd, maar bij deze heb ik het goedgemaakt, hoop ik en ga je nu beter volgen!
    wat leuk zulke strakke kaartjes als jij maakt, ik krijg dat niet voor elkaar ik weet nooit te stoppen, maar bij anderen vind ik het dan wel weer superleuk en mooi!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch weer een mooie CAS kaart!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer mooi en je schrijft prachtig hoor! Ik herken wat je zegt over die volle kaarten. Ik vind het bij anderen vaak heel mooi, maar vindt het zelf moeilijk. Dan heb ik voor mijn doen een volle kaart en bekijk ik heb nog eens goed en dan denk ik: mwah....valt wel mee...
    Ach ja, geeft ook niets. CAS is ook heel mooi en een kunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is erg mooi! CAS kaartjes maken blijft een kunst, de jouwe is top.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super kaartje! Erg mooi & ik snap precies wat je bedoelt. Ik vind het ook lastig om heel veel papier op een kaart te gebruiken terwijl ik het bij andere prachtig vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje ik stempel ook graag en probeer het ook altijd zo rustig mogelijk te houden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Ik vind het juist knap dat je een kaart zo mooi clean and simpel kunt maken. En dat is nou het leuke aan bloggen: je ziet zo veel verschillende soorten kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb jouw blog ook gevonden en ben je gaan volgen! Wat een leuk kaartje, mooi dat je zelf je tekst schrijft. En dat autootje is echt gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen