maandag 8 februari 2021

Welkom


Ik vind het wel leuk om een geboorte kaartje te liften... ik waag me er zeker niet altijd aan bij deze ging vanzelf.
De tekst is van Els Brigé en deze gebruik ik bijna altijd bij een geboorte.
Het goud glanst iets meer in het "echt" dan op deze foto.

Het is weer een heel eenvoudige kaart maar als je het geboorte kaartje ziet weet je wel waarom.
Ik hoefde echt niet uit mijn comfortzone te gaan voor deze 😏



Een snel klaar kaartje dat al op bestemming is en waar ze heel blij mee waren.

Een wit kaartje vandaag dat perfect bij het wit sneeuwtapijtje buiten past...
Fijne maandag.
Ilse 

21 opmerkingen:

  1. Past inderdaad bij de aankondiging. Leuk gedaan.
    Het is wit en glad. Net Jaro op school afgezet. Nu zit ik warm op de bus, maar mijn tenen zijn bevrozen.
    Maar wel mooi al dat wit buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het geboortekaartje mooi gelift Ilse, leuke tekst in het goud.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje PRACHTIG, hoe mooi kan eenvoudig zijn en het past perfect bij het geboortekaartje wat ik ook heel mooi vind.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje ik hou van simpel zo leuk hoe je het kaartje hebt gelift
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Ilse,
    Leuk met die goudaccentjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is zeker goed te liften en dat heb je heel mooi gedaan, altijd een verassing als het felicitatiekaartje op het geboortekaartje lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is heel mooi, maar een kaart met eenvoud is vaak ook prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart gebaseerd op het geboortekaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift van het originele geboortekaartje. Ook wel ens lekker, om binnen je comfortzone te blijven...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh zo leuk! Dat doe ik ook altijd graag, proberen zo dicht mogelijk bij het geboortekaartje te blijven. Ik ben fan!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Tof dat je de geboortekaart hebt kunnen liften, dat zal erg gewaardeerd worden.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat leuk!!!!
    Toevallig heb ik het weekend ook een geboorte kaartje gelift, die komt gauw op mijn blog, dan zie je wat ik ervan gemaakt heb.
    Deze is echt heel mooi, daar zullen de ouders wel héél erg blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel fijntjes zoals je dat geboortekaartje gelift hebt en fijn dat je niet eens buiten je comfortzone hoefde te gaan. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toevallig hier op je blog beland Ilse. En zag deze lieve kaart. Hoe mooi is dat om in de bus te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, elegant geboortekaartje, mooi met dat goud. Hele mooie kaart met de boom erop en zeker geschikt voor een man.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Ilse,

    Deze heb je mooi nagemaakt. Zelf doe ik dat ook altijd en het is niet altijd even gemakkelijk om ze helemaal na te maken. Deze heb je goed gedaan...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje Ilse...mooi en fijntjes!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen