donderdag 18 februari 2021

Kerstkaarten op donderdag

 

Het is even wennen maar ik heb een kerstkaart gemaakt in februari...
Eerder de maand om kaarten met hartjes te maken, al is dat ook niet echt mijn ding 😏

Ik zie op zoveel blogs het ganse jaar door Kerstkaarten voorbij komen vooral op donderdag.
Het is natuurlijk wel leuk om tegen het einde van het jaar een voorraadje Kerstkaarten te hebben.
Dus bij deze ga ik me ook maar eens wagen aan de uitdaging om gans het jaar regelmatig een kerstkaart te maken. 

Een heel eenvoudig kaartje is het geworden, misschien wel te eenvoudig...

Gisteren heb ik heerlijk in de tuin gewerkt, na een heel koude week was het echt genieten.

Fijne donderdag, 
Ilse 

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Ilse
    Ik houd van dit contrast
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Ilse, rood en wit altijd een mooie combie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, de ster is een echte blikvanger!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wwoooww........superleuk deze kaart Ilse , super dat je
    er weer bij bent in week 7 , ik ga zo ook de tuin in ;
    Doegh Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi clean kerstkaartje in frisse tinten, Ilse! Het helpt wel om kerstkaartjes op regelmatige basis te maken, ik doe het ook al jaren. En zo blijft het ook leuk, vind ik zelf dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi
    Erg leuk kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie CAS kaart, meer moet dat niet zijn.
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De ster valt zo wel heel mooi op! Leuk in rood...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem zeker niet te simpel! Het rood steekt mooi af op het wit. En de leuke tekststempel maakt het helemaal af!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje mooi de grote ster erop
    donderdags is het altijd kerst in blog land je kan dan mee doen bij 52 weeks to christmas dat is zo leuk en elke laatste donderdag van de maand is er een extra challenge dan kun je ook nog iets winnen
    altijd heel gezellig om dan bij elkaar even langs te gaan
    zeker een aanrader
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart. Leuke tekst stempel.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart. Ik kan het je aanraden al eens een kerstkaart te maken. Zo heb je geen kerstkaarten stress aan het einde van het jaar:)

    BeantwoordenVerwijderen