zondag 14 februari 2021

Een bloemetje voor jou


Gisteren weer heel erg genoten van een paar uurtjes knutselen...
Ik heb een kamer naast de woonkamer waar ik rustig kan knutselen, het zonnetje schijnt er in de namiddag binnen en zeker in de wintermaanden  is het er dan heerlijk.
Aan mijn grote tafel is er veel ruimte om creatief te zijn en om veel rommel te maken 😏

Het kleine gele bloemetje speelde gisteren de hoofdrol.
Met een paar takjes erbij ontstond er een fijn boeketje.
Het grootste boeketje op een grote kaart en het kleine op een klein kaartje.
(9.5 op 10 cm)


De sneeuw mag na een weekje van mij wel gaan smelten en laat de lente maar komen!

Fijne zondag, 
Liefs, 
Ilse 

21 opmerkingen:

  1. Een mooi fijn boeketje op je kaart.
    Heel mooi gemaakt Ilse.
    Leuk dat je naar de lift van je kaart bent komen kijken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige mooie CAS kaart Ilse, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie fijn uitgewerkte kaartjes!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt heel goed, dat kamertje. Daar zit je vast heerlijk.
    De kaartjes zijn allebei heel mooi. Prachtige boeketjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige boeketjes op jou kaarten! Het gele bloemetje staat ook mooi in de picture.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en fijntjes is je kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes met dat mooie gele bloemetje.
    Ik vind de sneeuw prachtig. Het is zo jammer dat smeltende sneeuw altijd zo'n troep geeft. En dan met de voorspelde ijzel. Bij ons is de school morgen gesloten ivm code rood.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes, Ilse!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 2 fijne kaartjes Ilse. Heel mooi gedaan.
    Ik ben inmiddels ook je volger. Je maakt veel moois!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lieve kaartjes Ilse!
    Lekker eigen hobbykamer das fijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ilse zoals beloofd kom ik mijn nieuwste volger nu een bezoekje brengen. Je maakt een heel ander soort kaartjes dan ik, met CAS-kaartjes heb ik dan weer moeite dat lukt me niet zo. Vandaar dat ik nu ook je volger ben zo kan ik ook nog iets leren. Je gebruikt ook de leuke stempels van Els Brigé zag ik en hele mooie tekststempels, bij mij zij het vooral funcards he, het serieuze werk laat ik aan anderen over ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi strakke kaartjes, ik vind de bloemen erg mooi en de kaders eromheen geven ze net iets extra's!
    Fijn hè, zo'n eigen hobbyplekje, ik heb dat ook. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje mooie stempeltjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje! Echt CAS, maar het heeft ook echt niet meer nodig, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Ilse! Bedankt voor je leuke reacties. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. twee mooie stijlvolle kaartjes Ilse.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen