donderdag 17 maart 2022

Ariadne at Home


 Onlangs zat er bij de Ariadne at Home prachtig mooi papier en daar ben ik gelijk mee aan de slag gegaan.
Weer heel eenvoudig kaartjes natuurlijk 😏.

Het takje is met een snijmal van bij Elke gemaakt, wat verschillende kleuren groene inkt met een sponsje op papier tot het een mooi groen was dat bij het design papier paste. 
Ik heb deze keer geen tekststempel gebruikt maar mijn labelmaker die ik tijdens het opruimen van mijn hobby spullen weer tegen kwam.


Bij dit kaartje een gedroogd pluizen takje ertussen gestoken. Dit mooie papier heeft echt niets meer nodig.
Dit waren mijn favorieten vellen van de set.


 dit zijn de 2 andere die vast nog van pas zullen komen .

De redactie van Ariadne vroeg me of zijn mijn kaartjes mochten tonen op de nieuwe Facebook 
pagina van hen die er binnenkort aankomt. 
En natuurlijk mogen ze dat 😊

Nu ik in isolatie zit door covid (waar ik gelukkig niet te veel last van heb) heb ik de komende dagen wel wat tijd om een blogrondje te maken. Dat is best lang geleden maar nu mijn hoofdpijn onder controle is lukt me dat vast weer.
 
Fijne donderdag, 
Ilse

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ilse, wat leuk dat ze op hun nieuwe pagina komen te staan, dik verdiend. dank voor je verjaardagswens, en beterschap fijn dat je er niet zoveel last van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig vind ik ze!!
    En wat een eer om jouw kaartjes straks terug te zien op de Facebook van Ariadne.
    Fijn dat het elke dag wat beter met je gaat, je hebt het er flink van langs gekregen, knap rustig verder op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker mooi papier !!!
    Heeft weinig nodig !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes met dit prachtige papier. Ik vond ook zoiets overlaatst tussen een woonmagazine.
    Beterschap!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft inderdaad niet veel nodig en zo komen het gestanste takje en het pluizige takje mooi uit. Fijn dat de hoofdpijn nog steeds weg blijft, Ilse. Vooral zo houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten. En met een takje en een tekst is het precies genoeg zo. Fijn dat je weer goed opknapt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten, Ilse!
    Wat leuk dat ze worden geshowd!
    Fijn dat het stukken beter met je gaat !
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach ook al corona... wat hoor ik dat toch veel om me heen... Van harte beterschap. Mijn dochter had ook al hoofdpijn. Mijn man weer heel andere klachten. Vreemd toch allemaal.
    Je kaartjes zijn erg leuk en wat een eer dat ze vragen of ze getoond mogen op de FB pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaartjes wat een leuk papier en wat een eer dat Ariadne je kaartjes post op hun pagina
    beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi papier heeft niet veel extra's nodig, maar je moet er wel goed over nadenken wat wel past en dat is goed gelukt.
    Leuke kaartjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ilse, deze kaartjes heb ik gemist! Wat zijn ze mooi en wat een eer dat ze op de FB van Ariadne komen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaartje met het leuke dp en de leuke details
    wat een eer om op de fb pagina te komen met je kaartjes
    sterkte met de covid
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen