zaterdag 19 februari 2022

Alweer lang geleden...


 Wat is het weer lang geleden dat ik hier iets gepost heb...
Ik heb wel nog wat kaartjes gemaakt de afgelopen maanden, een deel kerstkaarten natuurlijk en ook wat gewone wenskaarten zoals deze.

Het gestipte patroon is bedoeld als bladwijzer maar ik vind het veel leuker om er kaartjes van te maken.
Veel hoef ik er naar mijn gevoel niet aan toe te voegen.
Een mooie wens erop en klaar 😉

Na enkele maanden van heel veel hoofdpijn waardoor en ik echt geen zin had in het bloggen,
gaat het ondertussen (voorzichtig) al wat beter. 
Ik ben nu al een aantal dagen hoofdpijnvrij en dat was al even geleden.

Ik tart het lot nog niet door lang achter mijn PC te zitten 
( is een trigger voor hoofdpijn)
dus geen al te lang bericht.
Ik heb nog wel wat kaartjes liggen die ik graag hier wil laten zien dus tot snel 😉

Ik wens jullie een fijn en rustig weekend,
Ilse 


14 opmerkingen:

  1. Schitterende stipkaart, fijn dat nu al even zonder hoofdpijn bent. Stap voor stap Ilse. Fijn je hier weer te zien , lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ilse , goed je weer te zien !!!!Mooie kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Ilse! Fijn je hier te zien. Ik dacht vandaag nog, ik moet je berichten, want er is weer veel gebeurt... Maar het is gewoon zo druk. Tot binnenkort xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse,
    je hebt helemaal gelijk. Niks tarten. Wel leuk dat je af en toe weer wat wilt laten zien. Dit kaartje is erg leuk! Ik ben alvast benieuwd naar de volgende , maar zal geduldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gestipte kaart Ilse en groot gelijk om niks te triggeren. Lekker rustig aan. Leuk dat je het gestipte paneel op een grotere kaart hebt geplakt. Een mooi kunstwerkje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige gestipte kaart Ilse
    Mooi kunstwerkje
    Gewoon lekker op jouw tempo knutselen en bloggen en zo dat het leuk is en blijft!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie laat je zien Ilse…mooi gedaan! Gewoon je eigen tempo kiezen en zo dat je er ook van kan genieten!
    Ben benieuwd naar het bordje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de stip techniek
    leuk dat je er weer bent en rustig aan doen hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel, heel mooi Ilse, stipjeskaart en fijne kleuren heb je gebruikt.
    Leuk voor jou dat het wat beter gaat, houden zo.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn om wat van je te horen en zien Ilse. Wat zal dat heerlijk zijn voor je dat je nu al enkele dagen hoofdpijn vrij bent. Je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Ilse, wat goed om weer een kaartje van je te zien hier! Je hebt ons behoorlijk laten schrikken destijds. Fijn dat het nu de betere kant op gaat. Je kaartje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...wat een mooie stippenkaart heb je gemaakt, Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gestipt kaartje, leuk (en een goed teken) om weer een iets van je te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zag ineens je naam bij een bericht van Jeanet. Wat fijn dat het beter met je gaat, ik heb me regelmatig afgevraagd hoe het ging. Ik hoop voor jou dat het alleen nog maar bergopwaarts zal gaan.
    Je kaart is prachtig! Mooi stipwerk!

    BeantwoordenVerwijderen